درب فرفورژه دستساز در ساری

درب فرفورژه دستساز در ساری

  • 50

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید 09144152924

درب فرفورژه دستساز در ساری

چندین سال است که درب های فلزی بعنوان درب های ورودی ساختمان همانند پارکینگ، درب ماشین رو و نفر رو مورد استفاده قرار داده می شوند. ولی در حال حاضر مدلهای مدرن تر با عنوان درب فرفورژه دستساز در ساری را مشاهده می کنیم. این مدلها خیلی زیبا می باشند. و امکان تبدیل به رنگ دلخواه مشتری را دارند. درب فرفورژه دارای دوام بالا می باشد. و در برابر اتفاقاتی مانند ورود سارقین دارد.

این نوع دربها در انواع سبک های گوناگون بروز و سنتی طراحی و تولید می شوند. فرفورژه یک واژه فرانسوی به معنی حالت دادن به آهن های قابل انعطاف پذیر هستند. در سالهای گدشته آهن ها به دست آهنگران در کوره های آتـش داغ می شدند. و با ضربات خیلی سنگین شکل می گرفتند. ولی در حال حاضر روش بهتر و پیشرفته تری برای فرم دهی آهن به کار برده می شود. با این روش که با ذوب نمودن آهن آنها در قالب های ویژه ای ریخنه می شوند. و شکل می دهند.

تلفیق درب فلزی با سایر متریال ها

در حال حاضر درب فرفورژه دستساز در ساری شاهد تلفیق متریال مختلف و استفاده همزمان از فلز، ترموود، چوب، چدن و آلومینیوم و همچنین استفاده از دیگر آلیاژها در ساخت درب های ساختمان هستیم. در نهایت تلفیق هنر سنتی چلنگری و روشهای مدرن ساخت درب، موجب تولید درب های شیک و جدیدی شده اند که سبب تقویت نقاط قوت و پوشش نقاط همچنین زیبایی و هارمونی مورد نیاز با سبک های معماری های متفاوت گردیده است.

مزایای درب‌ فرفورژه دستساز در ساری

در مورد مزایای این نوع از درب‌ های نفر رو میتوان موارد زیادی را مطرح کرد. که در این بخش به ارائه چند مورد از متداول ترین مزایای درب فرفورژه دستساز در ساری می پردازیم:

درب فرفورژه دستساز با دوام و آهنی در ساری

مهم ترین قابلیت درب فرفورژه دستساز در ساری ورودی ساختمان، دوام آن در مقابل ضربه و همچنین سارقین و… فوق العاده می باشد. به این دلیل که در این مدل از دربهای ساختمانی از چوب مورد استفاده قرار نمی گیرد. و به عدم استحکام آن در برابر عوامل خارجی مانند ضربه، آتش، آب و… میتوان اشاره کرد. در واقع همانطور که میدانید متریال اولیه برای ساخت تمامی مدلهای درب فرفورژه دستساز در ساری ، آهن است. کلیه ی قطعات این مدل دربهای زیبا که به‌ اصطلاح فر داده می‌ شوند. از چهارسو های فلزی ساخته می شوند. در نتیجه دلیل مقاومت خیلی بالای درب‌ فرفورژه دستساز این می باشد.

درب-فرفورژه-دستساز

درب‌ فرفورژه دستساز و زیبایی خاص آن

جالب این است که پیش از این اکثرا درب‌ فلزی در ایران با ورق‌ های یکپارچه طراحی و ساخته می‌ شده است. به این دلیل که در آن مدل از دربها همواره تنها دوام دربها مهم تر بود. و حداکثر یک طرح خیلی ساده‌ روی آن بعنوان جلوه بصری ایجاد می‌ کردند. ولی از طرفی در حال حاضر با اهمیت بسزایی نمای ساختمان، زیبایی دربها اغلب مورد توجه بوده است. طرح های خیلی متنوع و مدرن وجود دارد. که عبارت هستند از انواع طرحها و مدل های ساده تا انواع طرح‌ های پیچیده.

به طور کلی لازم به ذکر می باشد که هیچ محدودیتی در طراحی و ساخت درب فرفورژه دستساز در ساری، عابر، فنس، نرده پنجره یا نرده پله وجود ندارد. به این علت که استفاده از تکنیک در طراحی در کنار بهره‌ گیری از تکنولوژِی روز در برش ورق‌ های فلزی مانند دستگاه‌ های CNC و واتـرجت، همه ی محدودیت‌ ها را برای ایجاد طرح دلخواه را از بین می‌ برند. و میتوان انواع این نوع از دربها را برای ورودی‌ های ساختمان، پارکینگ و… انتخاب کرد.

عدم نیاز به مراقبت‌ های ویژه

درب فرفورژه دستساز از دو ماده آهن و چدن و در برخی از موارد آلومینیوم ساخته می‌ شود. استفاده از متریال با کیفیت موجب می‌ شود. شما نیاز به‌ صرف زمان و هزینه جهت نگهداری‌ بعد از نصب نداشته باشید. در ضمن ناگفته نماند که، درب‌ های فلزی در صورت عام و درب فرفورژه دستساز بصورت خاص در برابر سـرما و گرما مستحکم است. و با آب‌ و آتش نابود نمی شود. همچنین این مدل از درب‌ های نفر رو در برابر ضربه نیز با دوام می باشند. و در طول زمان در مقابل زنگ زدگی گزینه ای مناسب می باشد.

قیمت مناسب درب‌ فرفورژه دستساز در ساری

با در نظر داشتن همه ی مزایایی که گفته شد، مناسب‌ ترین لیست قیمت را در مقایسه با دگر انواع درب نفر رو را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در ضمن به علت وجود طرح‌ ها و مدلهای متتوع میتوانید در هر رنج قیمتی یک مدل درب فرفورژه دستساز در ساری را انتخاب نمایید.

درب-فرفورژه-دستساز

مراحل ساخت درب‌ های فرفورژه دستساز

به طور کلی میتوان ساخت و پرداخت این مدل از دربها را برای استفاده در کلیه نقاط ساختمان دارای فرایند ساخت زیر دانست که این روال بصورت زیر است:

جوشکاری درب فرفورژه دستساز در ساری

در مراحل اولیه از ساخت این مدل دربها مسئله جوش میله‌ ها با یکدیگر و ایجاد طرح و گل مورد نظر اهمیت زیادی دارد. که این بخش توسط دستگاه‌ جوش برق با گاز محافظ co2 است میباشد. در واقع در این مرحله از کار نیاز است که بدانید این مدل از جوشها دوام بالاتری نسبت به دیگر رویه‌ ها دارد. بعد از به پایان رسیدن مرحله جوشکاری و آماده‌ سازی طرح مد نظر مشتری، به مرحله سنگ‌ زنی می‌ رسیم. که تمامی برجستگی‌ های جوش بوسیله آن محو می گردد. در طول این مراحل پس از مرحله سنگ‌ زنی مرحله فلپ زنی می باشد که سبب از بین بردن خش‌ های محل سنگ‌ کاری می گردد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید




  • تاریخ ارسال : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت: 15:9
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 189
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 19
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 63
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 192
            بازدید ماه بازدید ماه : 631
            بازدید سال بازدید سال : 3424
            بازدید کلی بازدید کلی : 23897

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.12.41.87
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف